Чарівний
світ театру
На клубному занятті,
присвяченому Дню театру (27 березня), діти отримували початкове уявлення про театр, називали корифеїв українського театру.
Хоч у нашому місті немає
театрів, бібліотекарі поставили завдання виховувати культуру театральної поведінки дітей, тому що відвідуючи зали клубів, актові зали шкіл,
наші вихованці повинні вміти правильно себе вести. Діти
знайомилися з правилами відвідування театру. Вони чули від батьків, що в театр
прийнято ходити в костюмі і не прийнято
одягати джинси. Щоб відвідувати виступи акторів, треба
купити квіти. Але у дітей ще недостатній словниковий запас по темі «Театр». На занятті вони
познайомилися з новими словами, які називають театральні приміщення: зали для
репетицій , партер, бенуар, бельетаж, яруси, ложі, фойє. В фойє
глядачі очікують початок вистави, відпочивають під час антракту. У гримерці актори гримуються перед спектаклем. Ще є майстерні, де готують
декорації, костюми для акторів. Цей захід мав профорієнтаційну
спрямованість. Учасники
заходу дізналися, що в театрі
працює велика кількість людей різних професій: диригентів, режисерів,
звукооператорів, хормейстерів, музикантів, акторів,
суфлерів, художників, костюмерів, гримерів, освітлювачів, робітників сцени і
багатьох інших. Потім члени
клубу «Джерельце» говорили про майбутню
підготовку до святкування Дня книги. Про те, які декорації потрібні , як готувати спецефекти. Визначили, що потрібно для майбутнього
спектаклю, щоб виготовляти декорації з тканини, картону, пластику, фанери та інших матеріалів. У наших
юних костюмерів теж багато роботи. Для вистави потрібно два десятка костюмів.
Так як наші юні актори готуються виступати на сцені клубу, у них повинні бути розвинені навички театрально-виконавської
діяльності.
«Друзі, я сьогодні режисер, ви актори. Я запрошую вас на репетицію. »-
запропонувала бібліотекар. Після чого в ігровій формі закріплювали
вміння передавати образи книжкових героїв мімікою, жестами,
інтонацією. Потім вчилися дихальної гімнастики: робили вправи для розвитку
дихання. Працювали над дикцією, інтонаційною виразністю текстів, запропонованих
бібліотекарем для сценарію. Вчилися вправам для розвитку міміки. Ведуча запропонувала: «Давайте уявимо, що наші руки перетворюються в
квіти. »- всі посміхнулися. Такі ігри у малечі викликають позитивні почуття.
Але найбільше їм сподобалися віртуальні перегляди театральних сцен. В
кінці заняття вони всі висловили своє заповітне бажання: в нашому місті треба побудувати театр!
Комментариев нет:
Отправить комментарий